wtorek, 3 lipca 2012

Crystal Reed opowiada o 2 sezonie!


Oto wywiad jaki Crystal Reed udzieliła portalowi CraveOnline na temat drugiego sezonu Teen Wolf. Przetłumaczony przez naszą nową redaktorkę Evellę. Artykul po polsku pod więcej.
 Czy Alison będzie polować w tym roku?
CRYSTAL REED:  Ona poluje przez cały czas. Od początku sezonu poluje na to przerażające stworzenie. Pomaga Scottowi i Stilesowi je znaleźć. To fajne, ponieważ ta trójka jest bardzo dynamiczna. Przypomina mi to Harry’ego Pottera, następnie, pod koniec sezonu [Alison] będzie polować jeszcze więcej. Coś naprawdę złego dzieje się z jej rodziną i ona wyciśnie z tego całe 180 stopni. To bardzo ciekawe.
 Czy obejmuje to dużo więcej akcji dla ciebie?
 CR: Tak. Obejmuje to wiele działań. Ona uczy się nowych sztuczek ze swoim tatą. On uczy ją i szkoli i ona stara się dobrze to wykorzystać. Muszę robić akrobację z których jestem bardzo dumna. Myślę, że można tu coś powiedzieć o gimnastycznym wykonaniu. Muszę używać kilku rodzajów nowej broni. Mieliśmy niesamowitego koordynatora, który jest naprawdę dobry i cierpliwy w stosunku do nas. To naprawdę ciekawe.

 Jakie są niektóre rodzaje tej ciekawej broni?
 CR: Muszę wykorzystać nóż, łuk, sztylet i broń. To naprawdę ciekawe.
 To brzmi jak potworna działalność. Czy jest jakiś czas na liceum?
CR: Tak, nie ma zbyt wiele czasu na liceum. Myślę, że może w połowie odcinków Scott zawali swoje zajęcia i Alison powie: ,,Zadbam o to. Idź się uczyć, ponieważ zapomniałeś o wszystkim innym co się dzieje. Koledzy z klasy umierają i twoi przyjaciele umierają. Tak, ale my nie widzimy dużo licealnej nauki w tym roku.”
 Czy są jakieś nowe romantyczne zainteresowania lub komplikacje?
 CR: Tak, mamy czterech nowych członków obsady którymi jestem podekscytowana . Oni są niesamowici, naprawdę, naprawdę utalentowani i wnoszą dużo rzeczy do naszego show. Scott ma nowy obiekt westchnień jak również ktoś jest zainteresowany Scottem i ktoś jest zainteresowany Alison, więc jest to zabawne.
 Jakie to uczucie pracować przy drugim sezonie?
 CR: To wspaniałe uczucie. To wszystko było tak ogromne dla mnie, bo przeszłam od serwowania sushi i jedzenia makaronu przez nagrywanie pilota [serialu], aż do tego miejsca. To wspaniale jest być tutaj szczególnie w tym miejscu, ponieważ wydarzyło tak wiele fajnych rzeczy i wspaniałych momentów. Jestem naprawdę wdzięczna.
Czy zrobiłaś komentarz do DVD?*
CR: Nie zrobiłam. Pracowałam wtedy przy innym filmie, więc myślę, że Dylan [O’Brien] odegrał mój głos. On jest taki zabawny i utalentowany. Mam nadzieje, że odegrał mnie wiarygodnie.
 * DVD pierwszego sezonu na którym znajdują się wypowiedzi aktorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...