sobota, 11 sierpnia 2012

Wywiad z Tylerem Hoechlin!


Tyler Hoechlin (Derek) udzielił wywiadu portalowi CraveOnline.com. Opowiada w nim o zmianach jakie zaszły w Dereku od 1 sezonu, ewolucjach kaskaderskich na planie i priorytetach Wilka Alpy.

Czym Derek z 2 sezonu różni się od tego, jakim był w zeszłym roku?

Derek w 2 sezonie nie poluje już na Alphe. On jest Alphą. Derek teraz się tym przechwala. To teraz pewny siebie faceta. On cieszy swoją mocą, którą jest chyba w pełni zasłużona po sezonie polowań. Buduje armię. Próbuje być na bieżąco z myśliwymi, których jest więcej. Jest tego dużo. Dużo dzieje się z Derekiem.


Czy czujesz, że potężny moment w finale 1 sezonu gdzie Derek uświadamia sobie, że jest Alphą zaowocował?

Tak.. Nie dowiedzieliśmy się dokładnie dlaczego tego chciał, ale trochę wiemy dlaczego była to taka ważna rzecz dla niego i dlaczego chciał mieć kontrolę by być gotowym do stawienia czoła myśliwym i wreszcie móc budować nowe stado i zbudować nową rodzinę.

Ile akcji udało Ci się zrobić w tym sezonie?

Dużo. Właściwie w końcu pozwolili mi w tym roku zrobić wiele moich własnych wyczynów kaskaderskich, które chciałem zrobić przez długi czas. Ćwiczyłem gimnastykę jako dziecko i grałem w baseball  kilka lat temu. Tak więc zawsze uprawiałem sport i lekkoatletykę i praca kaskaderów jest to coś, co zawsze było dla mnie bardzo ciekawe i myślę, że sprawia to dużo zabawy. A, więc grając Dereka w tym roku chciałem spróbować zrobić tyle, ile mogłem, aż w końcu pozwolono mi to zrobić. Myślę, że zrobiłem całą finałową scenę walki na własną rękę. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będę mógł zrobić więcej tego samego.

Czy w tym momencie Derek koncentruje się na czymś więcej niż tylko na Scottcie (Tyler Posey)?

Tak, myślę, że nadal się koncentruje na Scottcie myślę, że wciąż jest na nim skupiony i on nadal potrzebuje Scotta. Myślę, że on uznaje, że Scott jest potężną siłą, że wolałby mieć go po swojej stronie niż po przeciwnej, ponieważ jest jeszcze zdecydowanie wystarczająco duży powód, że trudno mu osądzać Scotta dlatego, ze mu pomagał.

Jakie inne postacie są ważne dla Dereka teraz?

Jego nowe stado. Jego nowy wilczy pakiet. Derek stara się dotrzymać kroku myśliwym, więc on próbuje rosnąć w liczbach [ludzi] jak oni. On będzie potrzebował kilku żołnierzy, aby mu pomogli.

Czy makijaż Alpy jest inny niż zeszłoroczny?

Tak, jest trochę inny. Wciąż robiono protezy, więc mogę być w rzeczywistości na planie wilkiem a nie poprzez CGI*. A, więc nie było zmian w makijażu, ale w większości części protetyki, siedzeniu w fotelu i pokazywaniu się z kłami oraz szkłami kontaktowymi i tak dalej.

Jesteś podekscytowany tym, że fani zobaczą 1 sezon na DVD?

Mam nadzieję [że się spodoba]. Jest na nim kilka fajnych rzeczy, które mogą ucieszyć ludzi. Tak myślę, że zrobiliśmy wraz ze wszystkimi kawał dobrej roboty wraz do tej pory, włożyliśmy tam  trochę zabawnych rzeczy.


*CGI-  (ang.Computer Generated Imagery) – wszelkie elementy obrazu (postacie, pojazdy, krajobraz), które powstały wyłącznie za pomocą komputera.

źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...